maandag 26 september 2011

Let's Get Personal

                     Tumblr_lq7tfzdezk1qb4hv5o1_500_large
Hier zit ik dan achter mijn laptop. Typend aan een artikel met de titel : Let's get Personal. Met achtergrond muziek zoals dit. zoekend naar leuke plaatjes op We heart it om het artikel op te vrolijken. Maar okee laten we eens naar mijn 'weekschema', en ik kan je vertellen mijn week is lekker kort ! maar ook weer niet, Huh ? snap je het ??

Mijn week is apart, vorige week nog aparter want toen had ik dubbel zoveel uistapjes en vrije dagen =]
Maar dit is mijn week.
Maandag - Vandaag was/is een gewone dag geen uitval.
Dinsdag - Eerst krijgen we heel leuk een lesuur Wiskunde -.- Daarna vertrekken we op de fiets (!!) naar een stadje en daar mogen we tegen 5 andere genomineerde (Belgische) scholen gaan rennen voor onze conditie en een nepbeker (YAY ! -.-) en ik moet natuurlijk 1,5 km gaan rennen met mijn topconditie (Hmm) en dan mogen we daar gelukkig uitrusten en brood eten en dan fietsen we terug naar onze school en gaan we verder met de lesuren. Maar nu wat vrolijker :)
Woensdag - een gewone dag maar ik heb maar 3 uur ! Yay me :)
Donderdag - een uitstap met school naar het vrolijke Bokrijk in Limburg, Genk om precies te zijn, daarom ben ik pas om 18.00 terug thuis en kan er misschien geen artikel online komen. Dit zeg ik even, dan weet je dat.
Vrijdag - Ik heb een Vrije dag ! (Ik heb een vrije dag op vrijdag,hihi :D)
Dit is niet echt let's get personal he peeps ? :) Achja ik hoop dat dit goed genoeg is.
xxx Isabel :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten