zondag 18 september 2011

Nagel Dillema

Heey,
Ik verwen jullie vandaag met 3 (!!) berichten,Yay :)
Mijn nagels zijn een horror laten we dat vast stellen.
Ze breken af,zitten altijd onder de nagellak resten en zijn gewoon slap.
Ik ga nu een budget nagelverharder testen, Kruidvat huismerk namelijk.
Deze doe ik 2 weken op,als hij aan het chippen is werk ik hem bij.
Na de klik meer over het product.




Dit is het flesje, een mooie paars doorzichtige lak met een parelmoer dop die ik niet helemaal op de foto kreeg. Je hebt trouwens 3 varianten : Medium, Strong en soft volgens mij. Ik vind het echt een mooi flesje. Als je dit product koopt krijg je er trouwens ook een doosje bij, dat heb ik niet meer.
In het flesje zit 10 ml genoeg voor een tijd dus :'D

Ik had een licht paarse kleur op mn nagels verwacht maar helaas gewoon het topcoat effect :( zoals je ziet zijn m'n nagels nogal gelig na dit product ga ik daar tegen iets testen !
De volgende update zie je over 2 weken !
xxx Isabel

1 opmerking: