zondag 18 september 2011

OOTD : RED,WHITE,BLUE I LOVE YOU !

Vandaag een OOTD (outfit of the day)
Ik had vandaag een verjaardag en vond het wel leuk om mijn blazer/colbertje van de Zara (grootste kindermaat :'D) aan te doen,Hij is zooo mooi.
Na de klik kom je erachter wat ik bedoel met de titel :')




Dit is mijnn liefdevolle blazer je ziet het niet goed maar hijs is lichtblauw/wit gestreept met schattige zakjes en 2 knoopje (L)

Rare wazige foto,sorry dit is mn shirt ook van de zara (Kinderafdeling,wat heb ik toch een geluk dat ik daar nog in pas zeg, Ik pas met gemak ook de dingen van TRF hoor =D ) ik hou van de pailletten die de vlinder vormen ! LOVE IT !
Verder draag ik er mijn Vans eronder met een kettinkje van de Big Ben (Accessorize, Vestiging in Londen,sorry moppies ;'] btw deze heb ik niet aan op de foto) en simpele oorknopjes (ik hou van oorknopjes !!)
Dus:
Top//Zara.com Blazer//Zara.com Jeans//hm.com Vans (niet op foto zichtbaar)//Vans.com 
Oorknopjes// De Gouden Ballon Kettinkje//Accessorize.com
xxx Isabel

2 opmerkingen: