zondag 25 september 2011

Blog Award !



                          Vandaag heb ik een blog award van Melissa gekregen ! Bedankt :)
De regels van deze award:
- Bedank en link diegene waarvan je de award hebt gekregen.
- Schrijf 7 random dingen over jezelf
-Verspreid de liefde naar 15 andere blogs

7 random dingen over mijzelf.
1. Ik hou van shoppen & dingetjes kopen
2. Ik ben 14 juni jarig
3. Ik hou van cupcakes
4. Ik hou van kletsen & lachen
5. Ik hou van vlechten (Visgraat !)
6. Ik hou van accessoires
7. Ik leer nooit voor pw en krijg toch een goed punt (Meestal dan hé,haha)

15 mensen die ik tag:
Poehhh. wie moet ik nog meer taggen ?? Iedereen die wil mag deze tag van mij over nemen.
xxx Isabel

1 opmerking:

  1. Huuuh O_O
    ik krijg een tag?
    wow, dit is dan wel de eerste :P
    dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen