zaterdag 1 oktober 2011

Shoplog :)

Vandaag ging ik met mijn moeder naar de stad, Yay me !
Ik heb redelijk veel dingen gekocht, ik was opzoek naar goede nieuwe leuke schoenen maar heb  er geen gevonden haha tijdens mijn zoektocht verdwaalde ik in Accessoires en testertjes :)

Toen ik de Claire's binnen kwam zag ik een groot rek met lipsmackers, en ik als groot lipsmackers fan en eigenaresse van (nu) 7 lipsmackers was hier erg blij mee.
Deze kostte volgensmij 2,50 :)
Bij het filiaal van de Ici Paris XL waar ik heen ging hadden ze een actie bij besteding aan 8,50 mocht je zo'n pocket parfum flesje gratis laten vullen ! Mijn moeder kocht iets voor 17 euro en dus mocht ik ook zo'n flesje vullen, de mijne is gevuld met Loverdose de nieuwe geur van Diesel.
Testertje van Cacharel gekregen bij de Douglas,hier heb ik niks gekocht. Mijn moeder wel :)
Een Circle Scarf ! deze wou ik heel graag en deze heb ik gevonden in de sting. Hij was best duur voor een sjaal namelijk 19,95 !                                                             
Nog een testertje haha dit is een skin product van Biotherm
Eerst vond ik het nogal stom om deze te laten zien ! 
Maar wat maakt mij het uit. Toen ik de Kruidvat binnen liep kreeg ik super erge honger en heb ik deze snel gekocht voor 0,50 cent I guess..
Bij de intertoys zag ik dit cute cupcake kettinkje ! deze moest ik wel hebben.
Uiteindelijk heeft mijn moeder deze voor me gekocht.
Ik weet niet hoe duur deze is maar volgensmij niet heel duur.
Het is een ketting met een vrij lange draad (hier is ie op z'n kortst)
Dit shirt van de H&M, ik had nog een kortingsbon van vijf euro en ik dacht laat ik deze maar meenemen.
Deze kostte in totaal 9,95 maar voor mij 4,95 :)
Mijn o zo geliefde oorbellen van de Six, DIE EIFFELTORENTJES :D
Deze kostte 4,95 :)
Deze ring pronkt nu al rond mijn vinger maar o mijn god wat vind ik deze cutee !! 
Ik heb pasmaat S en hij zit super goed. Ja me has little fingers,haha :)
Ook deze kostte 4,95.
Nou dit was mijn shoplog ik hoop dat jullie de spulletjes leuk vonden :)
xxx Isabel

2 opmerkingen: