woensdag 21 september 2011

Mini shoplog !

Vandaag had ik vrij dus ben ik voordat ik gepicknickt heb met m'n vrienden (eigk.broodjes gehaald) even de stad in geweest en ben ik ook langs de supermarkt in m'n dorp voor de Joepie (soort Belgische MM) en er zat een pen bij die ik dus nu al kwijt ben (:  Dus een mini shoplog voor jullie !
Het Fancy Blad kon ik even niet vinden dus die staat er niet op !

Ik was al erg lang op zoek naar een oogschaduw basis en toen ging ik langs bij het Kruidvat en zag ik deze van de I  ♥ Stage collectie liggen. Yes ! ik heb hem daarom ook meteen mee genomen.
Hij koste 2,49 euro :)

En dit is hem !! Toen ik de applicator zag dacht ik meteen aan  een lipgloss.
Dit product heeft trouwens geen naam.

De Joepie. 
Ik hou van MM-achtige bladen en Joepie is een van mijn favoriete ! Het is echt op z'n typisch Vlaams geschreven dat is zo leuk om te lezen, Haha.

Mijn Fancy ligt ergens beneden op de boekenberg.
En deze mascara zat er bij ik was er erg benieuwd naar.
Dus ook de Fancy heb ik mee genomen en je ziet hier alleen de mascara omdat ik de fancy niet kon vinden.

Dit is het borsteltje van de Mascara, Hij werkt nog een goed ook.
Dit was het ! Hoop dat jullie het leuk vonden
xxxx

1 opmerking: